Четвер, 02.05.2024, 20:07
Вітаю Вас Гость | RSS

Педагогу-організатору

Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 527
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Шкільна документація


Основні завдання класних керівників:

Основні завдання класних керівників:

·        підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників;

·        озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями  сучасних форм і методів роботи;

·        координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;

·        сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

Функції методичного обєднання класних керівників:

·        організовує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних керівників;

·        координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі;

·        організовує вивчення та впровадження класними керівниками сучасних технолологій виховання, форм і методів виховної роботи;

·        обговорює матеріали узагальнення передового педагогічного досвіду класних керівників, матеріали атестації класних керівників;

·        оцінює роботу членів об’єднання, клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення класних керівників.

Документація методичного обєднання класних керівників:

·        список членів методичного обєднання;

·        річний план роботи методичного обєднання;

·        протокол засідань методичного обєднання;

·        аналітичні матеріали за підсумками проведення заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).

Структура плану роботи методичного обєднання класних керівників:

Засідання №1

1.Аналіз виховної роботи за минулий навчальний рік.

2.Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на навчальний рік.

3.Нормативно –правове забезпечення виховного процесу.

Засідання №2 «Педагогічна діагностика сімейного виховання і організація роботи з батьками на її основі.

1.Практичне заняття «Вивчення соціальних, психолого-педагогічних умов сімї, її виховні можливості».

2.Організація спільної діяльності педагогів, батьків і учнів.

3.Огляд методичної літератури, нормативних документів з даного питання.

Засідання №3 «Дитяче самоврядування як засіб підготовки дітей до життя в умовах демократії»

1.Формування навичок самоврядування у процесі практичної громадської діяльності школярів.

2.Створення моделі учнівського самоврядування в класі.

3.Огляд методичної літератури з проблем організації учнівського самоврядування.

Засідання №4 «Вчитель і дисципліна в класі»

1.Вчитель і проблема дисципліни.

2.Методика роботи щодо формування культури поведінки старшокласників.

3.Підсумок роботи за рік.

 

Категорія: Посадові інструкції | Додав: Ali (19.09.2010)
Переглядів: 2806 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024