Основні завдання класних
керівників:
·
підвищення теоретичного, науково-методичного рівня
підготовки класних керівників;
·
озброєння класних керівників сучасними виховними
технологіями та знаннями сучасних форм і
методів роботи;
·
координування планування, організації та педагогічного
аналізу виховних заходів класних колективів;
·
сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи
класних керівників.
Функції
методичного об’єднання класних
керівників:
·
організовує колективне планування і колективний аналіз
життєдіяльності класних керівників;
·
координує виховну діяльність класних колективів та
організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
·
організовує вивчення та впровадження класними керівниками
сучасних технолологій виховання, форм і методів виховної роботи;
·
обговорює матеріали узагальнення передового педагогічного
досвіду класних керівників, матеріали атестації класних керівників;
·
оцінює роботу членів об’єднання, клопочеться перед
адміністрацією школи про заохочення класних керівників.
Документація
методичного об’єднання класних
керівників:
·
список членів методичного об’єднання;
·
річний план роботи методичного об’єднання;
·
протокол засідань методичного об’єднання;
·
аналітичні матеріали за підсумками проведення заходів,
тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).
Структура плану роботи методичного об’єднання класних керівників:
Засідання
№1
1.Аналіз виховної роботи за минулий навчальний рік.
2.Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на навчальний
рік.
3.Нормативно –правове забезпечення виховного процесу.
Засідання №2 «Педагогічна
діагностика сімейного виховання і організація роботи з батьками на її основі.
1.Практичне заняття «Вивчення соціальних, психолого-педагогічних умов сім’ї, її виховні можливості».
2.Організація спільної діяльності педагогів, батьків і учнів.
3.Огляд методичної літератури, нормативних документів з даного питання.
Засідання №3 «Дитяче
самоврядування як засіб підготовки дітей до життя в умовах демократії»
1.Формування навичок самоврядування у процесі практичної громадської
діяльності школярів.
2.Створення моделі учнівського самоврядування в класі.
3.Огляд методичної літератури з проблем організації учнівського
самоврядування.
Засідання №4 «Вчитель і
дисципліна в класі»
1.Вчитель і проблема дисципліни.
2.Методика роботи щодо формування культури поведінки старшокласників.
3.Підсумок роботи за рік.
|