Четвер, 28.03.2024, 12:28
Вітаю Вас Гость | RSS

Педагогу-організатору

Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 527
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота


01:04
Положення про шкільну раду профілактики правопорушень серед дітей та підлітків СЗШ

І Організація шкільної ради профілактики правопорушень.

1.1 Шкільна рада профілактики (в подальшому ШРПП) створюється при школі на педагогічній раді відповідним наказом.

1.2 План роботи ШРПП затверджується на педраді: він передбачає актуальні проблеми роботи з «проблемними» підлітками та шляхи їх подолання в даному навчальному році.

1.3 До складу ШРПП входять 20 осіб.

1.4 Засідання ШРПП проводяться 1 раз на місяць і оформляються протоколами, які зберігаються постійно до випуску учня, який розглядається на раді профілактики.

1.5 ШРПП підпорядковується аналогічній раді району з профілактики правопорушень.

1.6 При необхідності ШРПП виходить з конкретними пропозиціями в органи влади на місцях.

ІІ. Мета і склад шкільної ради профілактики правопорушень.

2.1 Основною метою ШРПП є вироблення гнучкої політики щодо «проблемних» дітей та підлітків. Організація і систематизація їх вільного часу.

2.2 Діяльність ШРПП повинна бути спрямована на корекцію життєвої позиції «проблемного» підлітка. Формування його соціальної активності, виявлення та реалізацію внутрішніх сил та можливостей особистості кожного.

2.3 Необхідними умовами системності в роботі ШРПП є забезпечення єдності всіх виховних структур спрямованих на залучення «проблемного підлітка» до різних видів діяльності.

2.4 До складу ШРПП можуть входити директор школи, один з членів батьківського комітету, заступник директора з виховної роботи, представник ІСН, дільничний інспектор РВВС, класні керівники ( де найбільше правопорушень), представники батьківського комітету класів, представники шефської організації, закріпленої за школою, представник учнівського самоврядування , педагог – організатор, представник культурно – спортивних громадських організацій району.

2.5 ШРПП організовує роботу з «проблемними» підлітками не тільки в межах школи, а також на території сільської ради, залучає батьків і громадськість села:

·        батьків «проблемних» підлітків або осіб, які їх заміняють;

·        інспекцію у справах неповнолітніх району;

·        шефів – виробників, закріпленого за школою підприємства;

·        комісію сприяння сім’ї та школі тих підприємств, де працюють батьки «проблемних» підлітків.

ІІІ. Організація роботи з «проблемними» підлітками.

3.1 На ШРПП систематично розглядаються питання пов’язані з різними аспектами роботи з «проблемними» підлітками.

3.2 В основу профілактики правопорушень покладено індивідуально-виховну роботу та ранню профілактику:

a)     взаємодія школи та сімї з даної проблеми;

b)    проведення тестування та анкетування по виявленню учнів, схильних до правопорушень;

c)     виявлення соціальних причин, що дали підставу рахувати підлітка «проблемним»;

d)    внутрішкільний облік учнів, які схильні до правопорушень, планування індивідуальної роботи з ними;

e)     оформлення щоденника психолого – педагогічних спостережень за «проблемними» підлітками;

f)      виявлення неформальних лідерів у класному колективі;

g)     залучення «проблемних» підлітків до різних видів діяльності.

3.3 Відвідування та робота з підлітками за їх місцем проживання.

3.4 Особливості організації навчальної діяльності, шляхи виховання інтересу до знань.

3.5 Організація індивідуального шефства над підлітками, які стоять на обліку в районній інспекції у справах неповнолітніх.

3.6 Організація періодичних медичних оглядів і бесід з лікарями – психоневрологами та іншими.

3.7 Робота з «неблагополучними сім’ями»:

·        проводити бесіди з такими батьками, повідомляти за місцем їх роботи про факти безвідповідального відношення до виховання дітей;

·        представляти в КСН та опікунську раду райдержадміністрації, в інспекцію у справах неповнолітніх органів внутрішніх справ матеріали для притягнення до відповідальності батьків, які не займаються вихованням дітей і поведінка яких негативно впливає на виховання дітей;

·        організація консультпунктів для батьків з сімейного виховання;

 

ІV. Проблема використання вільного часу «проблемними підлітками»

4.1 Завдання відволікати підлітка від небажаного середовища шляхом залучення до різних видів діяльності:

·        залучення до занять в гуртках, студіях та спортивних секціях при школі;

·        залучення до занять в гуртках, секціях, клуби за місцем проживання;

·        створення та організація гуртка «Юні помічники міліції», Гурка «Юні друзі ДАІ»;

·        працевлаштування

·        підлітків, які закінчили 9 класів і не бажають продовжувати навчання;

4.2 Забезпечення  безперервності виховання шляхом взаємодії школи, сім’ї, громадськості та організація вільного часу «проблемного підлітка».

4.3 Контроль за проведенням вільного часу: рейди членів батьківського комітету разом з представниками ІСН.

4.4 Залучення «проблемного» підлітка у студентські загони (по 1 чол на загін) в літний період.

4.5 Залучення підлітка до роботи на шефських підприємствах (згідно Кодексу законів про працю України) в позаурочний час.

 

V.               Організація та проведення заходів з профілактики правопорушень.

5.1 Спільно з районною ІСН аналізувати стан криміногенної обстановки на території села.

5.2 Проводити місячник правового виховання.

5.3 Виявляти неповнолітних, не зайнятих громадсько-корисною працею.

5.4 Організовувати рейди по запобіганню правопорушень в громадських місцях і патрулювання в районі школи.

5.5 Створення батьківського партруля.

5.6 Заходи з гігієнічно-статевого виховання з залученням психологів та лікарів.

5.7 Профілактика та попередження дитячого дорожно - транспортного травматизму та пропаганда правил дорожного руху серед дітей та підлітків.

5.8 Протипожежна безпека.

5.9 Проведення «дня відкритих дверей» в школі щодо профілактики правопорушень.

5.10                   Використання в роботі по запобіганню правопорушень засобів масової інформації

5.11                   Систематизувати та поширювати передовий досвід кращих ШРПП по профілактиці правопорушень по школах району.

 

VI . Пропаганда правових знань.

6.1 Створення та проведення тематичних кінолекторіїв за участю працівників правоохоронних органів для дітей та батьків (особливу увагу приділити неблагополучним сім’ям)

6.2 Проведення тематичних вечорів, лекторіїв, конкурсів, вікторин з правового виховання.

6.3 Створення гуртків, оформлення стендів з правового виховання та профілактики правопорушень, а також вен захворювань, наркоманії, алкоголізму тощо.

6.4 Випуск шкільної газети з правового виховання.

 

 

 

Категорія: Нормативні документи, на які опирається педагог-організатор у своїй роботі | Переглядів: 11362 | Додав: Ali | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024