Головна » 2010 » Вересень » 11 » Програма вивчення особистості важковиховуваного учня
01:07
Програма вивчення особистості важковиховуваного учня
(прізвище, ім.’я,
по-батькові)
1.Загальні відомості
про учня: рік народження, клас, місце проживання.
2.Фізичний розвиток і
стан здоров’я.
3.Умови сімейного
виховання: склад сім’ї, освіти, місце роботи, спеціальність, посада батьків,
матеріальні, житлово-побутові умови, характер взаємовідносин між батьками і
дітьми.
4.Успішність, причини
неуспішності, ставлення до навчання, до окремих навчальн6их предметів.
5.Ставлення до праці,
як проявляє себе у різних видах праці у школі та вдома, який вид праці
найбільше полюбляє?Повага до праці інших людей.
6.Чи має суспільні
доручення, як ставиться до їх виконання?
7.Участь у гуртках ,
спортивних секціях.
8.Місце у класному
колективі, характер взаємовідносин з учителями, товаришами, особливості
ставлення до оточення.
9.Чи має друзів, хто
вони, на чому будується дружба?
10.Дисципліна у школі
та вдома, які порушення дисципліни допускає, засоби протидії?
11.Чи має учень
необхідний рівень культури поведінки?