Четвер, 18.04.2024, 16:50
Вітаю Вас Гость | RSS

Педагогу-організатору

Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 527
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота


01:07
Програма вивчення особистості важковиховуваного учня


 

(прізвище, ім.я, по-батькові)

1.Загальні відомості про учня: рік народження, клас, місце проживання.

2.Фізичний розвиток і стан здоровя.

3.Умови сімейного виховання: склад сім’ї, освіти, місце роботи, спеціальність, посада батьків, матеріальні, житлово-побутові умови, характер взаємовідносин між батьками і дітьми.

4.Успішність, причини неуспішності, ставлення до навчання, до окремих навчальн6их предметів.

5.Ставлення до праці, як проявляє себе у різних видах праці у школі та вдома, який вид праці найбільше полюбляє? Повага до праці інших людей.

6.Чи має суспільні доручення, як ставиться до їх виконання?

7.Участь у гуртках , спортивних секціях.

8.Місце у класному колективі, характер взаємовідносин з учителями, товаришами, особливості ставлення до оточення.

9.Чи має друзів, хто вони, на чому будується дружба?

10.Дисципліна у школі та вдома, які порушення дисципліни допускає, засоби протидії?

11.Чи має учень необхідний рівень культури поведінки?

12.Особливості памяті, уваги, мислення, мовлення.

13.Найбільш типовий психічний стан - збуджений, загальмований, врівноважений.

14. Характер інтересів, ідеалів, потреб, нахилів.

15.Які моральні якості, риси характеру намагається виховувати в собі?

16. Плани на майбутнє, яку професію вибрав після закінчення навчання?

17.Особливості розвитку моральних, вольових якостей.

18.Як використовує  вільний  час, чим займається, з ким його проводить?

19.Обсяг читацьких інтересів.

20 Особливості оточення поза школою.

21.Ставлення до природи, звірів, птахів.

22.Найбільш виражені риси характеру.

23.З якого віку та класу даний учень характеризується як важкий?

24.Які позитивні риси та якості були притаманні учневі раніше?

25.Які позитивні риси та якості є у нього зараз?

26.Які негативні риси та якості були притаманні учневі раніше?

27Які негативні риси та якості є у нього  зараз?

28.Чи усвідомлює учень існування у нього негативних якостей?

29.Чи бажає він їх позбавитися?

30. Чи усвідомлюють батьки недоліки у вихованні своєї дитини?

31.Вкажіть загальну оцінку виховного впливу на учня його сімї: нейтральний, позитивний, негативний.

 

 

Категорія: Азбука виховання | Переглядів: 3393 | Додав: Ali | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024